Середа, 20.03.2019, 08:59
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна | ЗНО | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Шарівська ЗОШ І - ІІІ ступенів

Сайт Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти

Прес-реліз 15.03.2019

Харківська область
 

 

 

Харківський регіональний центр оцінювання якості освіти

61022, м. Харків, майдан Свободи, 6, оф. 463,

т. (057) 705 07 37, org_metod@zno-kharkiv.org.ua

СТАРТУЄ ПРОБНЕ ЗНО – 2019

 

16 березня та 23 березня проводиться пробне ЗНО, головною метою якого є ознайомлення з процедурою тестування.

Для участі у пробному ЗНО зареєструвалися 12 757 учасників Харківської області. Пробне ЗНО буде проводитися у семи містах області: Балаклія, Ізюм, Красноград, Куп’янськ, Лозова, Харків, Чугуїв.

Аналіз статистичних даних реєстрації на пробне ЗНО показує, що основна частина учасників – це сьогоднішні 11-класники – 9245 чоловік (73% від загально їкількості). На відміну від основного тестування, в пробному зможуть спробувати свої сили і 10-класники, яких в області на пробне ЗНО зареєструвалося 1113 осіб.

Найбільша кількість учасників пробного ЗНО обрали українську мову і літературу – 10 889 чоловік або 87 %. Наступні три предмети – математика (3704 чоловік, або 30%), англійська мова (2693 чоловік, або 21%), історія України (2348 чоловік, або 18 %).

Пробне ЗНО пройде у 62 закладах освіти: ЗВО – 23, у ЗЗСО – 30, ЗПТО – 9, із залученням понад 2800 педагогів області.

Учасникам пробного ЗНО важливо у день проведення пробного ЗНО необхідно з 10.15 до 10.50 прибути до пункту, адреса якого зазначена у запрошенні. Необхідно заздалегідь вивчити маршрут доїзду до пункту пробного ЗНО. Учасники, які запізнилися, до пункту пробного ЗНО не допускаються.

На пункт пробного ЗНО із собою необхідно взяти: паспорт або інший документ, що посвідчує особу; запрошення для участі у пробному ЗНО та картку учасника пробного ЗНО, дві-три ручки з чорнилом чорного кольору, за бажанням, маленьку прозору пляшку (без етикетки) з питною водою.

Для визначення результатів пробного ЗНО, учасники можуть у періоди 16- 18.03.2019 (українська мова і література) та 23-25.03.2019 (інші предмети) скористатися відповідним сервісом на сайті Харківського РЦОЯО в особистому кабінеті.

Правильні пробного ЗНО будуть оголошені 19.03.2019 (українська мова і література) та 26.03.2019 (інші предмети).

Результати пробного ЗНО будуть оголошені 19.03.2019 (українська мова і література) та 29.03.2019 (інші предмети).

 

ПЕРЕБІГ РЕЄСТРАЦІЇ НА ОСНОВНУ СЕСІЮ ЗНО – 2019

 

Спливають терміни реєстрації на ЗНО-2019: 18.03.2019 – останній день подання документів для осіб, які складатимуть державну підсумкову атестацію у формі ЗНО, 25.03.2019 – для осіб, які вже мають повну загальну середню освіту. До 25.0.32019 триватиме внесення змін та перереєстрація на ЗНО.

Станом на 15.03.2019 по області зареєстровано понад 18 530 осіб, що становить 83 % від запланованої кількості по регіональному центру.

Найбільш обирані предмети для складання ЗНО після української мови та літератури - історія України, математика, англійська мова (інформацію у розрізі районів та обраних предметів надсилаємо у додатку)

На сьогодні для участі у ЗНО в Харківській області зареєструвалося 27 осіб, для яких будуть створені особливі умови в пунктах проведення ЗНО.

Директор – Сидоренко Олександр Леонідович, доктор соціологічних наук, професор, член-кореспондент НАПН України, 057 705 15 64. Додаткова інформація з питань ЗНО: Якушева Олена Сергіївна, спеціаліст із зв’язків з громадськістю (057) 705 07 37, 097 83 23 496, канал Telegram t.me/zno2018kh

До уваги учнів 11-х класів та їхніх батьків!

ЗНО-2019: ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ

 

Навчальний рік увійшов в активну фазу, і все більше випускників цікавляться змістом і процедурами зовнішнього незалежного оцінювання 2019 року. Тож повідомляємо, що зміст сертифікаційних робіт відповідатиме програмам зовнішнього незалежного оцінювання, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 03 лютого 2016 року № 77 «Про затвердження програм зовнішнього незалежного оцінюванню для осіб, які бажають здобувати вищу освіту на основі повної загальної середньої освіти» (ці ж програми були чинними під час розроблення тестових завдань 2018 року).

Випускникам закладів загальної середньої освіти результати зовнішнього незалежного оцінювання з трьох навчальних предметів буде зараховано як результати державної підсумкової атестації. Ці учасники мають обов’язково скласти:

– українську мову і літературу;

– математику або історію України (на вибір учасника);

– ще один предмет із переліку (історія України, математика, біологія, географія, фізика, хімія, а також англійська, іспанська, німецька або французька мова).

Важливо наголосити, що 2019 року учні (слухачі, студенти) закладів професійної (професійно-технічної), вищої освіти, які цього року завершуватимуть здобуття повної загальної середньої освіти, обов’язково проходитимуть державну підсумкову атестацію у формі зовнішнього незалежного оцінювання з двох предметів: з української мови і математики або історії України (період ХХ – початок ХХІ століття) на вибір. Нагадаємо, що 2018 року для вказаної категорії осіб обов’язковою була державна підсумкова атестація у формі зовнішнього незалежного оцінювання лише з української мови.

Український центр продовжує приділяти значну увагу посиленню інклюзивного компоненту оцінювань, тож 2019 року особи з порушеннями зору матимуть можливість пройти зовнішнє незалежне оцінювання з української мови і літератури, математики, історії України та біології: завдання будуть надруковані рельєфно-крапковим шрифтом Брайля. Окрім цього, 2019 року пройде апробація технології проведення зовнішнього незалежного оцінювання для осіб із глибокими порушеннями зору, яка передбачає використання комп’ютерної техніки та спеціальних програмних засобів для сліпих і слабозорих людей. Апробація відбудеться під час додаткової сесії зовнішнього незалежного оцінювання з української мови і літератури, математики, історії України та біології.

Як і в минулі роки, за запитом учасників завдання сертифікаційних робіт з історії України, математики, біології, географії, фізики та хімії буде перекладено кримськотатарською, молдовською, польською, російською, румунською й угорською мовами.

Пробне зовнішнє оцінювання (ЗНО) 2019 року

Проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання здійснюється регіональними  центрами  оцінювання  якості освіти.

Головна мета проведення пробного тестування – відтворення умов та технології проведення ЗНО для психологічної підготовки майбутніх абітурієнтів до участі у зовнішньому незалежному оцінюванні. Оскільки метою пробного ЗНО є ознайомлення майбутніх абітурієнтів з процедурою проведення зовнішнього незалежного оцінювання, воно буде проведено з дотриманням процедур і технології проведення ЗНО в 2019 році.

Пробне зовнішнє незалежне оцінювання проводиться тільки для зареєстрованих на нього осіб.

 

Рекомендації учням щодо проходження ЗНО

Для того щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій обстановці зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), почніть готуватись до тестування заздалегідь. А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже цей матеріал.

Тренуйся. Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування, наприклад, проходити 
тести ЗНО онлайн. Не можна навчитись добре виконувати тести, не тренуючись на них самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки знайомлять з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.

Поспішай. Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, необхідний для виконання тестів зовнішнього оцінювання. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації, неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.

Випробовуй. У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробовувати. Її можна освоїти й ефективно застосовувати, тільки активно тренуючись у тестуванні.

Пропускай. Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов'язково впораєтесь. Просто нерозумно не дібрати балів тільки тому, що ви не добрались до «своїх» завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам невідомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом «сходів» і починається з легких запитань, то не варто пропускати всі перші завдання.

Вгадуй. Якщо ви не впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді перед іншими, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.

Виключай. Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох відповідях (а це легше), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).

Скорочуй вибір. Якщо кілька відповідей (1-2) із чотирьох чи п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші такими, що підходять з рівною ймовірністю, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатись вибрати відповідь з інших просто навмання. Шляхом такої тактики ви отримаєте більше балів. Це - теорія ймовірності. Адже «негативне знання» (про те, яка відповідь точно не підходить) - це теж знання, і нерозумно відмовлятись від його використання.

Думай тільки про поточне завдання. Коли ви бачите завдання (запитання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання. Ця установка дає безцінний психологічний ефект - забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам «не по зубах»). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.

Читай завдання до кінця. Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання за «першими словами» й добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших запитаннях.

Не засмучуйся. У будь-якому професійно підготовленому тесті є завдання, з якими ви просто не зможете впоратись. Більше того, усі 100 % завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду. Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться «круглим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату. Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», навчайтесь не тільки наносити удари, а й «тримати» їх (якщо висловлюватись термінами боксу). Треба категорично відмовитись від «комплексу відмінника», який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.

Заплануй два кола. Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) тестування пройти всі завдання «за першим колом». Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас («своїх») завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити.

 

/Files/images/5.jpg

Copyright MyCorp © 2019